måndag 29 oktober 2007

Ännu en onödig dag


AB-bloggen släpper inte in mig ikväll heller.


Dagen har glidit iväg som de flesta dagar gör. Jag sover... äter om nån ger mig mat... jag leker med datorn... har laddat ner senaste messenger... men vet ju ändå ingen som har kamera o mikrofon... så jag har inte så stor glädje av det...


Vädret är uselt, men jag går inte längre ut i vilket fall som helst. Chattat med en bloggvän som känt igen en miljö jag skildrat... hon hade bott där... och beröringspunkterna visade sig vara många fler än vi vetat tidigare.


Mailat fackkillen om mina farhågor inför utvecklingen på jobbet. Han ska samtala med kh på onsdag. Men vad dom än kan tänkas lova... så kommer jag aldrig mer att vara innanför och ok på jobbet. Det kommer att pågå en utstötning i det lilla, subtila...


Man tillfrisknar inte så länge man inte är önskvärd...

Inga kommentarer: