tisdag 8 maj 2007

Det är vanskligt att blogga.

Den här bloggen har varit befriad från anonyma påhopp. Livliga debatter är en sak, det går man inte sönder av. Men de elaka kommentarer och mail jag fått p g a min AB-blogg är sånt jag aldrig trodde var möjligt...

Det är för mig helt obegripligt att man kan tro det man tydligen tror om mig. Det är obegripligt att man kan ha så hög svansföring att man inte ett ögonblick tänker efter...

Idag blir det inget vettigt inlägg. Är bara så illa berörd.

2 kommentarer:

Kang sa...

Vill bara säga att jag känner till det där. Att andra, fina människor, också råkat väldigt illa ut. Så tråkigt. Så onödigt. Så obegripligt.

Värme

HelenaQ sa...

Vet du vad. Jag har en känd bloggare som stalkar mig så det står härliga till. Hon hade för sig under en lång tid att alla mina inlägg var riktade till henne..mot henne.

Under en lång tid hade jag en hop tokiga damer som förvred..mina texter..tolkade in sådant som inte existerade. Fick för sig att jag skrev anonyma och hade flera bloggar .

Då de trodde att jag hade en kärleks affär med en annan bloggare ..ringde de upp hans x fruar ..och vidarebefodrade den informationen till mig..för att de var "rädda " om mig. .
ehh..

samma damer som kastat sig över mig ..på olika sätt.

En ..eller två av dem har fortfarande inte släppt taget.
jag förstår inte varför. En gåta..
men det gör mig illa berörd..att människor kan vara så hänsynslösa..och jaga på det sättet.

Jag ger dig en stor varm styrkekram!
Du vet var du kan hitta mig