söndag 29 april 2007

Undrar var gränsen för förföljelser går?

En person lägger ut det ena kränkande inlägget efter det andra om mig på sin blogg. Hon nämner inte mitt namn... men för den som är lite insatt går det ju att räkna ut vem hon åsyftar. Hon kallar mig alla möjliga saker och gör analyser av min personlighet och min psykiska status.

När jag tagit kontakt med henne kräver hon att bli lämnad ifred... säger att hon inte orkar med mig... för att sen fortsätta sina inlägg.

Men så länge hon inte nämner mitt namn kommer jag inte åt hennes skriverier...

Vet inte vilken i ordningen det här är som utsätter mig sen jag började blogga.

4 kommentarer:

Monica O Kolkman sa...

Jag hoppas du inte försvinner alldeles från bloggvärlden. Vi är många som tycker om dina inlägg (och dina kommentarer på andras bloggar).
Monica

Anonym sa...

ag har helt missat detta. vad är det som hon/de inte respekterar hos dig? erkänner att jag inte läser ab-bloggar så mycket- är en blogspottare ;-)

HelenaQ sa...

Nu är jag arg...riktigt arg.

Jag känner igen så väl. Har varit utsatt under ett par månader från jag vet inte hur mycket som helst. Ja du vet och anar.

Det är det där lömska ..de som får fokus, riktar och ägger upp hela sin tillvaro att komma åt en. På alla möjliga och omöjliga sätt.

Vad jag aldrig har förstått ..det är varför de gav sig på mig. Å andra sidan så blir jag..triggad arg ..efter att jag märker att någon försöker få makt över mig och tala om hur jag ska leva mitt liv..

jag upptäckte att de nästan mitt skrivade. Då fick jag nog.

men jag är anonym (än så länge)och då är jag mindre sårbar..
*styrkekram*

HelenaQ sa...

vem? *nyfiken*